Sterwit Skin bestellen en kopen

Sterwit Skin crème

Donkere huid bleken
op natuurlijke wijze

  • 100% natuurlijke ingrediënten
  • Geen bijwerkingen
  • Resultaat binnen elke weken
  • Snelle levering
  • 100% natuurlijke ingrediënten
  • Geen bijwerkingen
  • Resultaat binnen elke weken
  • Snelle levering

Vragen over Sterwit Skin?
Veel gestelde vragen leest u hier!

Vragen over Sterwit Skin kunt u ons stellen via telefoon of e-mail. Lees voordat u contact met ons opneemt eerst deze veel gestelde vragen over Sterwit Skin door. Op deze pagina vindt u antwoorden op vragen over Sterwit Skin, het gebruik van Sterwit Skin, Sterwit Skin bestellen en vragen over huid bleken. Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Sterwit Skin bestellen en kopen

Waar kan ik de Sterwit Skin kopen?
U kunt Sterwit Skin online bestellen via de officiële website of u kunt de producten ophalen op ons hoofdkantoor in Medemblik.

Wat als een product niet op voorraad is?
Wij hebben altijd voldoende producten op voorraad. Het zal daarom niet voorkomen dat u (tijdelijk) niet kunt bestellen.

Moet ik een account aanmaken om te bestellen?
Nee, u hoeft geen account aan te maken om te bestellen. U kunt direct uw gegevens invullen en de bestelling afronden.

Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen die binnen Nederland bezorgd moeten worden betaalt u €3,50 en voor bestellingen die buiten Nederland bezorgd moeten worden betaalt u €4,50.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Op de betaalpagina worden diverse online betaalmethoden aangeboden. Heeft u een Nederlands bankrekeningnummer dan kunt u betalen via iDeal, PayPal, Creditcard of overboeken op ons rekeningnummer. Heeft u een Belgisch rekeningnummer dan kunt u tevens betalen via PayPal, Creditcard en overboeking. Daarnaast kunt u ook nog betalen via eMaestro en Bancontact Mister Cash.

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling, hoe kan dit?
Het komt vaak voor dat de bevestigingsmail van uw bestelling in de map met ongewenste e-mail terecht komt. Wij adviseren u daarom deze altijd eerst te bekijken. Kunt u de bevestigingsmail toch niet vinden? Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Bestelt u online en is uw bestelling en betaling afgerond voor 16:00 uur? Dan versturen wij uw bestelling meestal nog diezelfde dag. De bestelling wordt dan meestal de dag erna bij u geleverd. Woont u niet in Nederland? Dan kan de bezorging van uw bestelling iets langer duren. Heeft u betaald via overboeking op onze bankrekening? Dan kan het ook langer duren voordat wij uw bestelling verzenden.

Waarom ontvang ik een betalingsherinnering?
Wanneer u een bestelling plaatst maar de betaling nog niet door ons ontvangen is ontvangt u eenmalig automatisch een betalingsherinnering. U kunt het bedrag alsnog aan ons betalen. Zodra wij de betaling binnen hebben zal de bestelling verwerkt worden.
Bij een overboeking via de bank kan het zijn dat deze automatische herinnering en de verwerking van uw betaling elkaar kruizen. In uw orderbevestiging vindt u een link om de status van uw bestelling te bekijken.
Heeft u per ongeluk twee orders aangemaakt en er één betaald, dan zult u van de andere order een herinnering ontvangen. Deze kunt u negeren.
Wilt u afzien van de bestelling? De betalingsherinnering ontvangt u eenmalig. Wanneer de betaling niet voldaan wordt zal de bestelling geannuleerd worden, u kunt deze herinnering dan dus negeren.

Ik heb geen Track and Trace code ontvangen
In de orderbevestiging die u per mail ontvangen heeft staat een link om de status van uw bestelling te bekijken. Op deze pagina vindt u ook de track and trace code.